Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product van jouw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "afrekenen" om te betalen. Vul jouw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop "Bestelling bevestigen" drukt, is jouw bestelling definitief. 

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van jouw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur ontvang je van ons via de e-mail.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Nee, het is helaas niet mogelijk je bestelling op te halen.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Na het afronden van een bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging en een factuur op het door jouw opgegeven e-mailadres.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Nee, het is helaas niet mogelijk een bestelling te wijzigen of annuleren.

Kan ik een product bestellen, dat niet (meer) op jullie website staat?  
Wanneer je een artikel wilt bestellen, dat niet (meer) op onze website vermeld staat, adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?  
Wij bieden verschillende betaalopties aan. In het bestelproces kun je de betaalmethodes zien en de gewenste betaalmethode selecteren.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
Alleen de betaaloptie – overboeking – zal de levering vertragen.

Bezorgen

Wat zijn de verzendkosten? 
€4,95 zijn de verzendkosten binnen Nederland. Vanaf €24,95 gratis verzending binnen Nederland.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd? 
Bestellingen die voor 16.00 bij ons binnenkomen worden dezelfde dag nog verwerkt. De artikelen worden binnen 2 tot 3 werkdagen afgeleverd.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?
In principe zijn onze producten op voorraad. Mocht het onverhoopt gebeuren dat een artikel niet op voorraad is, dan ontvang je van ons binnen 24 uur bericht. Wij nemen dan contact met je op om tot een oplossing te komen.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel?  
Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden. In de praktijk zal dat bijna nooit tot een vertraging lijden.

Wie levert mijn bestelling?  
Wij werken met betrouwbare vervoerders zoals Post NL, DHL en DPD. Zeer kleine artikelen kunnen met de post worden verzonden. Je ontvangt hierover bericht.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?  
Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering, dan laat de vervoerder een bericht achter. Volg deze instructies dan op. In alle gevallen zullen zij een tweede afleverpoging doen. Lukt dit ook niet, dan ontvang je bericht waar je de goederen kunt afhalen.

Kan ik een bezorgafspraak maken?  Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroutes van de vervoerders. Wel trachten de vervoerders via de track & trace link zo specifiek mogelijk te zijn omtrent aflevertijden.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?  
Ja, je kunt binnen 14 dagen aangeven of je de goederen wenst te retourneren, hierna heb je nog 14 dagen de tijd om de artikelen daadwerkelijk aan ons terug te sturen. In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. Gebruik het retourformulier en voeg dit toe in de verpakking.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?  
Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren voor jouw eigen rekening.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?  
Je hebt het recht jouw bestelling binnen 14 dagen te retourneren. 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?  
Wanneer je een product retour stuurt ontvang je een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen 2 weken word het geld teruggestort of ontvang je een nieuw product. Om je retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat je de aangegeven procedure volgt.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?  
Neem alsjeblieft contact op met de klantenservice, dan helpen wij je graag verder.

Kortingscodes en cadeaubonnen

Waar kan ik een kortingscode krijgen? 
Op onze website kun je aangeven dat je graag promotie e-mail berichten van ons wenst te ontvangen. Je bent dan op de hoogte van al onze aanbiedingen en promoties. Je kunt je onderaan de pagina inschrijven voor onze e-mail nieuwsbrief. Volg ons op Social Media voor eventuele verdere acties waarbij kortingen zijn te verkrijgen.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode?
Jouw kortingscode dient te worden ingevuld in een veld in het ‘Besteloverzicht’, waarin staat ‘promotiecode invullen’. Klik op ‘toepassen’ om de code door te voeren. Je ziet dan dat de korting van het totaalbedrag wordt afgetrokken. Houd er rekening mee dat er slechts 1 code per bestelling gebruikt kan worden.

Kan ik meerdere kortingscode tegelijk gebruiken? 
Je kunt slechts 1 code per bestelling gebruiken.: Het is technisch niet mogelijk meerdere codes te verstrekken bij het afronden van je bestelling. Indien je over meerdere kortingscodes beschikt, kun je wel aparte bestellingen plaatsen en per bestelling een kortingscode gebruiken.

Waarom werkt mijn kortingscode niet? 
Sommige codes werken alleen bij een minimum aankoopbedrag of zijn beperkt geldig. Let op: het bedrag van uw bestelling dient altijd hoger te zijn dan de waarde van je kortingscode. Indien je problemen blijft ondervinden kunt u een e-mail sturen naar onze klantenservice.

Hoe gebruik ik de cadeaukaart?
Binnen onze betaalomgeving kun je via 'promotiecode invullen' afrekenen met een cadeaukaart.